Forumindex :: Dåliga gatan ::
Resistance is futile!!!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   Chat (0) Informationen ovan är baserad på aktiva användare under de senaste 5 minuternaChat (0)   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

2010-06-22 - So sorry you're not here

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Dagboken
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
thefido_0
Level 17

Från: Brakmar

InläggSkrivet: Tis Jun 22, 2010 8:30 am    Rubrik: 2010-06-22 - So sorry you're not here Citera

Dg verkar död. Jag skriver kanske till mig själv nu då.
Söp som ett cp i söndags. Firade att jag hade slutat på villa. Brydde mig bara om en person. Sabbade det. Som vanligt. Vaknade bland dekadens å spyor. Tanken som cirkulerade igår va "jag kommer dö ensam". Det är en jobbig tankegång. Detta satans livet man valt slutade vara roligt för typ 4 år sen. Men det är på nåt sätt allt jag vet. Dubbelliv är jobbigt att leva.

Vill bli asfull. Det är konstigt att man aldrig tröttnar...

Lyssnar på Johnston. Dricker kallnat kaffe.
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Dagboken Alla tider är GMT + 1 timme (svensk vintertid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Google