| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
whereis Level 12

|
Skrivet: Tor Feb 18, 2010 3:41 pm Rubrik: Markus Fallout 3 Q&A! |
|
|
Varsågod Enolds!
Fråga vad du vill... _________________ "Vi visste ingenting. Vi är analfabeter! Vi går ut med fåren och återvänder sen!" |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
enolds Level 14

|
Skrivet: Tor Feb 18, 2010 9:03 pm Rubrik: |
|
|
"Robotar är väl koola, som grej, men de är asjobbiga att strida mot när du är såpass låg level.
vad gäller skills så är computer science och lockpick de absolut mest användbara."
robotar. jag menar att strida MED.
gör point lookout nu, den verkar ganska kort, annars i mainquestet så ska jag återvända till three dog i GNR men jag gick inte ut ur bakdörren så jag kommer inte in igen utan 100 lockpick som jag siktar på att ha efter PL. läste att den var en vanlig bugg att dörren går i baklås om man inte tar rätt väg ut når man börjar questet....
fick även tag på xuan huang assault rifle eller vaffan det hette...
tycker du att jag gör rätt i att köra intense training så mycket som möjligt? _________________ Jesus can walk on water, but Chuck Norris can swim in land. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
whereis Level 12

|
Skrivet: Fre Feb 19, 2010 2:50 am Rubrik: |
|
|
Jag hade fyra eller fem intense training på min gubbe...
Det är rättså modigt av dig att göra expansionerna innan du är lvl 20. Det var när de släppte dem som lvl 30 blev den nya maxlvln.
Har faktiskt varken spelat PL eller The Pitt, de verkade inte så balla. Men Mothership Zeta och Operation Anchorage kan jag utan och innan.
Vaddå strida med robotar förresten? Kan du bygga dem själv, eller menar du ta över dem med terminaler eller vad? _________________ "Vi visste ingenting. Vi är analfabeter! Vi går ut med fåren och återvänder sen!" |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Kalel Level 13

|
Skrivet: Mån Feb 22, 2010 9:59 pm Rubrik: |
|
|
| Vill bara inflika att det bästa vapnet i spelet torde vara specialplasmageväret som man får av han robotkillen på båten? Har man det är man rätt safe sedan vill jag minnas. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
whereis Level 12

|
Skrivet: Mån Feb 22, 2010 10:50 pm Rubrik: |
|
|
| Kalel skrev: | | Vill bara inflika att det bästa vapnet i spelet torde vara specialplasmageväret som man får av han robotkillen på båten? Har man det är man rätt safe sedan vill jag minnas. |
yes, men det förutsätter ju att man löser den questen på ett sätt som gör att man får vapnet. Man får ju andra koola grejer om man sätter dit honom istället.
För oss som äger expansionen Mothership Zeta är dock Drone Cannon, samt Alien Destabilizer de klart bästa vapnen. Och låt oss inte glömma bort "Experimental MIRV", som man får om man löser "Keller Family"-questen... _________________ "Vi visste ingenting. Vi är analfabeter! Vi går ut med fåren och återvänder sen!" |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
enolds Level 14

|
Skrivet: Fre Feb 26, 2010 2:03 pm Rubrik: |
|
|
jag springer runt med ett blackwater lever-action rifte och skjuter huvet av folk.. funkar hittils. har dock inte kommit till Rivet city än och har bara gjort Point Lookout av expansionerna. spelar inte jätteintensivt.
vad säger ni om sneak? något värt att pumpa lite poäng i? _________________ Jesus can walk on water, but Chuck Norris can swim in land. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
whereis Level 12

|
Skrivet: Fre Mar 05, 2010 1:09 am Rubrik: |
|
|
| enolds skrev: |
vad säger ni om sneak? något värt att pumpa lite poäng i? |
Jag sket fullständigt i sneak. Har alltid jobbat med den mer rättframma skjutaalltsomrörsigprincipen i sådana spel.
Men det finns ju ofta många olika sätt att lösa varje delmoment i ett quest, och det brukar alltid gå att smyga sig förbi saker. Kör du Operation Anchorage-expansionen senare kommer du få fräsig stealth armour och har stor nytta av sneak.
Men, som så många andra gånger i livet, måste man, till slut, ställa sig själv frågan: Vilket är egentligen roligast? Att smyga runt och gömma sig för läskiga mutanter, eller att skjuta av dem halva kroppen med en hagelbrakare? _________________ "Vi visste ingenting. Vi är analfabeter! Vi går ut med fåren och återvänder sen!" |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
enolds Level 14

|
Skrivet: Fre Mar 05, 2010 12:04 pm Rubrik: |
|
|
så sant så sant.. men det är fett skoj att skuta av huvet av någon som inte har en aning om något alls..
så, har du testat nuclear anomally? _________________ Jesus can walk on water, but Chuck Norris can swim in land. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
whereis Level 12

|
Skrivet: Mån Mar 08, 2010 3:36 pm Rubrik: |
|
|
njae det vette fan...
inte cannibalism heller... _________________ "Vi visste ingenting. Vi är analfabeter! Vi går ut med fåren och återvänder sen!" |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|