Forumindex :: Dåliga gatan ::
Resistance is futile!!!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   Chat (0) Informationen ovan är baserad på aktiva användare under de senaste 5 minuternaChat (0)   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

2010-02-23

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Dagboken
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
thefido_0
Level 17

Från: Brakmar

InläggSkrivet: Tis Feb 23, 2010 6:24 pm    Rubrik: 2010-02-23 Citera

Jag:

- väntar (förgäves) på att någonting ska hända som gör mig inspirerad till att typ uträtta något.
- lyssnar på min "lösa låtar"-mapp. Den innehåller typ tusen låtar å det e mest halvskumma saker som jag/folk laddat ner på för- och efterfester. Nu är det Ge mig en Öl med Kenneth & the Knutters.
- har varit ledig igår och idag och gör fan ingenting. Har spelat dofus. Igår försökte jag läsa manga men somnade hela tiden.
- åt wookade nudlar till middag. Hade ont om ingredienser så jag hackade ner rökt kalkon i anrättningen. Oväntat gott.
- är fortfarande nykter 99% av tiden. Var dock på systemet idag. Ska nog dricka en öl eller sju sen.
- hatar människor som gillar snö. Positiva jävla as. Stryk ska dom ha.
- saknar tiden då jag hade en lägenhet folk ville hänga i. (Slå sönder?)
- var sjuk förra veckan.
- vill bli magiskt rik.
- trodde att mina känslor skulle komma tillbaka iom nykterhetsbeslutet. Dom lyser dock med sin frånvaro.
- minns att jag en gång i tiden ville bli någonting innan jag dör. Nu känner jag lite att det är sak samma, man ska passa sig för å läsa astronomi.
- borde lämna tebax min mobil för jag kan inte ta emot SMS. Men det är som vanligt, jag skjuter upp det tills det rinner ut i sanden.
- börjar tro att det här med melankoli är här för att stanna.
- hoppas väl lite inombords att tomheten ska smälta bort tillsammans med snön.
- är snart level 199 på dofus.
- drömmer stressiga drömmar så jag vaknar kl 8 även när jag e ledig.
- lyssnar nu på Bamse - Theme.
- tvättade (!!!) idag. Nu slipper jag ha strumpor på mig som man först måste slå i väggen.
- jobbar resten av veckan nu.
- röker en cigg.
- var väldig nära att köpa röka igår men ångrade mig.
- ska läsa klart 20th century boy sen tror jag.
- skulle hämnas igår å inte svara när du ringde. Du ringde aldrig.
- har haft denna känslan förrut...

you say you wanna stay by my side
darling, your head's not right

Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Dagboken Alla tider är GMT + 1 timme (svensk vintertid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Google