| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
jonsson Level 11

Blev medlem: 15 Mars 2005 Inlägg: 1193 Från: den mörkaste delen av ditt samvete!!
|
Skrivet: Tis Mar 29, 2005 6:29 pm Rubrik: |
|
|
Såja Leif... _________________
 |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
mart the fart Level 01
|
Skrivet: Tis Mar 29, 2005 6:55 pm Rubrik: |
|
|
| Kalel skrev: | | Jag kom just på att jag drack ett glas fontänvatten på järntorget en gång för hundra spänn. det smakade som urin eller diskmedel... |
kalel, det var ju jag som betalade. Jag ångrar det djupt. Jag snodde iaf glaset på Grandburger _________________ Va fan är det för mening med att gå omkring och va glad, sur och jävlig, sån är jag! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
thefido_0 Level 17

|
Skrivet: Tis Apr 05, 2005 12:01 am Rubrik: |
|
|
jag badade i bältespännarparken en gång. med kläderna på. det var svinkallt ute. jag tog en svarttaxi hem. han märkte inte att jag var dyblöt. det var ganska roligt  _________________ [OBS SPOILER!]: Du kommer dö. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
whereis Level 12

|
Skrivet: Tis Apr 05, 2005 9:34 pm Rubrik: |
|
|
jag var med när du doppade dig, fido... ännu ett exempel på idéer som verkar skithäftiga innan de utförs... _________________ "Vi visste ingenting. Vi är analfabeter! Vi går ut med fåren och återvänder sen!" |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
thefido_0 Level 17

|
Skrivet: Tis Apr 05, 2005 9:55 pm Rubrik: |
|
|
mm, det var inte lika heroiskt efteråt när jag upptäckte hur jävla kallt det va och hur jävla sjuk jag skulle bli om jag skulle stannat i stan... _________________ [OBS SPOILER!]: Du kommer dö. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
ajka Level 06

|
Skrivet: Ons Aug 15, 2007 12:18 am Rubrik: |
|
|
| whereis skrev: | | min polare. vi kan kalla honom loser-M drack en gång fontänvatten på järntorget, för att skölja ner sin egen spya som han precis ätit upp för andra gången! det måste vart gott... |
det där var nåt av det äckligaste....  _________________ But I think I read in a magazine
How science proved that the universe
Is someone's erotic dream
Based on these findings we've concluded
That oranges are better than tangerines. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|